Monday, August 1, 2011

gantung luar bersama : aiiden



faryn yg dok sblah kiri.

assalamualaikum dan selamat sejahtera... hari ni gantung luar kembali lagi.. kali ni aku menuju ke One Utama, Damansara.. ini berikutan hajat aiiden yg ingin ketemu sama faryn.. da lame agaknya si aiiden ni x jmpe faryn.. tu yg beria die nak jumpa.. al maklumla 'kakak' die.. hahah.. so kitorang trus menuju ke one utama ptg ahad 31/7/2011 dan mencari restoran 'delicious' tmpat ryn bertugas.. bila da jumpe.. ktorang trus sapa faryn , yg kemudiannye terkejut jurat (beruk) dan pastu x henti2 senyum (xcited agaknye)


setibanya di restoran tersebut.. faryn trus melayn ktorang tanpa was2.. dan mengikut pada harga menu card tu.. aku x berapa mampu ntok makan kat situ.. tapi disebabkan aiiden cakap 'tadahal rrr' trus aku menebalkan muke ntok order.. pilihan aiiden ntok makan disini adalah salad pe ntah.. harga dalam rm13++.. dititiskan dengan balsamic vinegar diadun bersama grilled chicken cube,cherry tomato dan roman lettuce akhir sekali disudahkan dengan taburan almond flake dan sedikit potongan buah avocado.. salad ni sangat menarik untuk dicuba oleh pengunjung.. berpatutan dengan harganya jugak...


ntok aku plak.. aku memilih creamy spaghetti yg harganya kalo x silap rm19.90.. tradisi bolognaise yg telah dicampur bersama krim dan diberi pilihan samada ntok memilih inti ayam atau daging.. main course ni sgt unik dengan bolognaise krimnye.. menyebabkan ia berkrim dan disukai ramai..


akhir sekali, kami dihidangkan dengan dessert yg betol..betol..betol...betol....betoollll mantap beb... haha name die chocolate sundae.. vanilla ice cream yg disulam dengan biskut coklat.. dilimpahi dengan sos cokelat... dessert ni sangat2 mengujakan aku dan aiiden.. hinggakan aku menjilat hingga ke titisan terakhir coklat tu... aku difahamkan yg dessert ni sepatutnya ader buah ceri tapi malang bagi ktorang.. hari tu.. ceri suda habis... heheh...

namun pengalaman makan di restoran delicious, one utama ni memberi kenangan yg tak dapat dilupakan... sebab aku sendiri jarang2 sangat pergi ke restorang bertaraf macam ni.. tu pun buleh kire.. bape kali aku pergi ke tempat2 macam ni

saye tujukan post ni sbagai tanda terima kasih kepada faryn (last2 die yg blanje makan).. dan aiiden (yg offer makan) hahah.... tima kasih 73~

No comments:

Post a Comment