Tuesday, August 28, 2012

salam lebaran

keluarga abas... percayalah bahawa tiada orang yang akan sama dengan keluarga kita!

sedara kita keluarga kita

assalamualaikum dan selamat sejahtera. alhamdulillah dan syukur ke hadrat ilahi kita dipertemukan lagi dengan ramadhan dan syawal kali ini (1433H) takde rupa yang dapat digambarkan kegembiraan berkumpul bersama ahli keluarga, mengunjungi sanak saudara, dan menziarah teman2. indahnya islam dalam menggalakkan hubungan silaturrahim sesama manusia. 

admit! aku mmg bnyk follow style die

keluarga abd razak (1family absent)
Ramadhan suatu keberkatan, selalu dengar bila orang lafazkan namun memang itulah hakikatnya dimana rezeki itu mencurah2 ketika itu.. dahsyat sungguh kebesaran Maha Pencipta yang membuka seluas2 keberkatan untuk umatNya. sekali lagi... puasa ni aku berpraktikal.. masuk ni da 3 kali aku praktikal time puase.. namun, aku sering igtkan diri untuk bersyukur.. sebab apa yang kita lalui ni adalah ketentuan Nya. kita hanya merancang, dan Dia yang tentukan.

uncle die pun nak tunjuk skill gak!
ziarah bukan sekadar kata
Kemenangan Syawal.  tahun ni aku berasa bertuah dapat menikmati syawal lagi. mcm sblum ni.. aku praktikal di Hotel Concorde KL dan time tu beraya di Istana Kuala Kangsar sebab ade Outside Catering Service.. bagi aku xdelah sedih sangat sebab aku masih bersyukur dapat beraya kat malaysia dan tempat ni aman.. x macam kat negara luar.. so bersyukurlah dengan apa yang kita ada.. so kali ni pun aku bersyukur sgt sebab aku dpt jumpa abang2 ngan akak aku.. hehehe.. lame rasenye x dduk sekali ntok makan.. jalan2.. lara hati tu makan sendiri la..(tbayang kadang2 macam mana la bapak aku boleh lalui keadaan macm ni) 

No comments:

Post a Comment