Wednesday, February 6, 2013

GL Bukit Fraser

ya... cuti2 malaysia... hahah post ni lame da aku  nk cerita tapi baru skang aku nk bangkitkan. ni kisah lame, kalo x silap time aku cuti semester tahun 2011. aku ber4 pergi ke bukit fraser 

sebelah kanan aku tu kecik, yang baju biru tu hafiz dan yang kanan skali tu selah. kitorang ni mmg kwan dari diploma dungun lagi. selah tu orang kelantan so time ni kitorang bawak le die jalan2 makan angin katenye.

lame jugak kitorang habiskan mase kat atas bukit ni.. pusing sini pusing sana. tempat ni sesuai untuk mereka yang carikan kedamaian dari hiruk pikuk kota. sebab tenang jee... takde jem, takde bunyi kete, nyaman, sejuk dan pelbagai lagi..


hehhee... sampai disini sahaja bicara ku kali ni.. semoga kita berjumpa lagi dimasa akan datang.. 73

1 comment:

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.33
    done follow sini,
    jom follow teman yea..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete