Thursday, May 5, 2011

gantung luar bersama : kecik dan syed

assalamualaikum dan selamat sejahtera.. kali ni gantung luar ke suatu tempat yg agak terpinggir dari bandar2 besar.. namun, tmpat ni merupakan salah satu pintu masuk antarabangsa ke Malaysia..
kisah bermula bila, aku mndapat satu sistem pesanan ringkas dari syed yg menyatakan beliau mahu pulang ke sarawak.. disebabkn itu aku mengajak kecik untuk pergi menemani beliau di LCCT(Low Cost Carriage Terminal)
setibanya disana.. aku trus mencari si syed ni.. pastu kitorang trus pergi ke McD berdekatan ntok mendapatkan makanan tengahari.. banyak jugak yg dibualkn sebab last aku jmpe syed ni waktu aku part6 di UiTM Dungun.. Kecik plak amik mase ni untuk berpotocoot dengan suasana sekeliling..
bila tiba masenya.. kitorang bergerak pulang.. syed perlu check in di terminal.. ak dan kecik juga bergegas pulang sebab langit time tu agak mendung.. terima kasih kepada kecik dan awan guling yg menemankan aku untuk xtvt GL kali ni..

No comments:

Post a Comment