Saturday, December 4, 2010

gantung luar bersama: aniq,pejo,jurat

mase lapang lagi... aku pnuhi la mase ni ngan kua ngan kawan2... aku tatao, tapi aku sgt pntingkn kawan dari sgalanya..(woaa xcited) hehhe
Subang Parade lokasi pilihan aku kali ni.. Aritu belek2 paper tempatan nmpak pasl yamaha festival, so pejo suda ajak aku g tgk.. maklumla die minat instrumen muzik
antara gelagat jurat ngan aniq time kat subang parade, rata2 barang yg dipamerkan itu adalah untuk jualan...
antara instrumen yg mnarik minat pejo, amp ngan gitar.. tapi tgk die cam ttarik ngan amp tu.. tu pun sbab die ngah wat pbandingan ngan amp yg die tgk dlu.. tu yg die dok prati je hehe.. tapi mcm biase r kalo da brand yamaha tu.. gitar paling cikai pon dkat RM1500.. overall barang kat ctu antara RM1800-RM6000++



No comments:

Post a Comment