Wednesday, December 15, 2010

gantung luar bersama: asrul,aniq,raslah,nisa,mira ngan ayu

tanggal 13hb disember '10.. aku kuar la pegi jalan2..mcm biase aku ske bteman.. jadinye aku kua la ngan serol(asrul) tgahari tu.. ktowang ber2 pegi ke IKEA Damansara.. pe yg aku nk kongsi d sini adalah, ruang pameran kat IKEA tu sgt besa yea.. bile msuk je mcm msuk dlm muzium yg pnuh dgn barang pameran..barang yg dijual pon reasonable dgn harga die.. jadi ak cdangkan bila kamu sumer ktandusan idea ntok design bilik atao rumah, bleh r pegi kesana untuk dptkan ilham..
selepas itu aku deal plak ngan 3org junior aku nih.. (nisa,mira ngan ayu) ntok kuar, bukan ape asenye sjak kblakangan ni ak agak bz.. jadi x dpt la luangkn mase ngan diorg.. jadi wlaupun skjap aku gagahkan jgak diri btemu diowang walaupun slpas tu aku da deal ngan aniq n raslah..
time ni kami d food republic kat pavillion tu..mnemankn kanak2 riang ni.. hehe dpt gak r kurangkn stress ni..
so pas dari tu ak pegi ke lowyat bersama aniq,selah ngan serol.. selah de nk tuka barang jadi ktowang ni pon mneman kannye heheh kire2 jam 2130 ktowang pun pulang semula ke selayang(wlaupun aku dok ampang) terima kasih kepada peneman hariku: asrul,aniq,raslah,nisa,mira ngan ayu... 73~

1 comment:

  1. eyh3..apsal ak xprasan entry ni..kui3..sudah la ko..sentap lepak kejap jerk..ngee~!!

    ReplyDelete