Friday, December 17, 2010

SENYUMLAH!!!



assalamualaikum dan selamat sejahtera.. dpendekkan cerita aritu ak bkerja (shift delivery haha..) aku ditugaskan anta2 barang ke sekolah2 jadi aku pergi ke Sekolah Intan Baiduri di Selayang.. on the way aku ke pjabat die, aku tnampak satu board, die tulis 'nilai sebuah senyuman'.. ape yg menarik ati aku pe yg cuba disampaikan itu mmg tepat..!!2 bende yg aku dpt time tgk gamba ni
1. institusi pelajaran terdapat bnyak ilmu di dalamnye.. eventhought yg tergantung2 kat koridor..kat tangga.. kat syiling.. (dulu aku abaikan je sume ni..)
2. senyumlah!!!!!
jadi kat sini aku nk berkongsi ngan korang sume tntang senyum dan senyuman yg mampu merubah segalanya.. hahahah jadi tggu ape lagi??? SENYUMLAH!!!!!!! (padahal da penat wat post ni.. xkire editing gamba ni, yg asyik tpadam waktu buat.. pastu plak nk post kat cni asyik kecik je gamba die.. pning aku tapi yg pnting>>> SENYUMLAH!!! :)

4 comments: